sunnuntai 1. heinäkuuta 2018

Olen pahoillani

Olen pahoillani siitä, ettei minusta ole kuulunut. Syynä on LOMA. Olen uppoutunut niin lomailemaan että arkipäivän jutut ovat unohtuneet, mukaanlukien siis myös tämä blogi (ja tietokoneen salasana :D). Olen reissannut siellä ja täällä ja nähnyt ihmisiä muutakin kuin somessa. Ihan huippua siis!


Tili sen sijaan ole tästä lomamoodista tykännyt lainkaan ja vaatiikin pientä korjausliikettä. Se onkin tiedossa heti huomenna jolloin aion taas kunnolla paneutua blogijuttuihinkin ja vähän pohdin jopa osakesalkun lihottamista. Toisaalta pelottaa lähteä tarkastelemaan kesäkuun tuloja ja menoja ja budjetin toteutumista koska tietää ettei nyt ihan putkeen mennyt. Nostan kyllä suuresti hattua niille jotka saavat budjetin pysymään kesän ja loman aikana, minulla siinä kohti on vakavia itsekurin haasteita :D
Toivottavasti muillakin on ollut ihana kesä.
Lupaan palata pian asiaan, lukujen kera!

5 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos puolimiltsii :) Kyllä kesä ja loma on ihmisen parasta aikaa!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos velkanainen! Nostan hattua sun nolla-päiville näin kesä-aikaan, otan saman haasteen mutta päästän itseni helpolla ja ajoitan sen syksymmälle :)

      Poista
    2. Mitenhän sun blogi ei ollut mun lukuluettelossa, vaikka olen sitä koko ajan seurannut, kummallista! No nyt se siellä on!

      Poista

Syy hiljaisuuteen

Hei pitkästä pitkästä aikaa! On kulunut pitkä aika siitä kun olen viimeksi päivittänyt blogia tai saati lukenut muiden päivityksiä. Viime ...