maanantai 12. marraskuuta 2018

Kuulumisia


Marraskuun alku on selätetty, hitaasti mutta varmasti. Taistelussa pimeyttä vastaan on vitamiinit, kirkasvalo ja liikunta, silti tuntuu että se vie kaiken energian! Tilipäivää odotellessa, mikä koittaakin vihdoin tällä viikolla. Ajattelinkin lyhyesti päivittää kuulumisia. Vaikka muuten elämässä tuntuu juuri nyt tylsältä, on asioita tapahtunut. Asunto on myynnissä ja muutto voi olla siis edessä hetkenä minä hyvänsä, jännää! Pankista on myös haettu ja saatu laina uutta taloa varten. Itse taloahan ei ole vielä löytynyt ja tarkoitus onkin muuttaa nyt aluksi vuokralle ja etsiä uutta asumusta kaikessa rauhassa. Toivotaan nyt vaan että saadaan nykyinen asunto nopeasti myytyä!

Marraskuu on mennyt tähän asti vahvasti töiden merkeissä ja niin tulee jatkumaan loppukuukin. Meneillään on pitkä (ja raskas) työputki. Seuraava vapaapäivä koittaa joulukuussa. Tämä tulee näkymään ihan kivasti tilipussissa ja säästöinä tottakai. Töissä on nyt alkuvuoteen asti haastavia asiakastapauksia, jotka ajoittain ovat saaneet stressin partaalle. Sivutyöt eivät mua juurikaan stressaa, vaan pikemminkin saan mukavasti muuta ajateltavaa. Opintovapaastakin olen unelmoinut mutta taitaa nyt toistaiseksi jäädä vain unelmointi-asteelle ja myöhemmin toteutettavaksi. Sain naputeltua taulukkoon myös ensi vuoden tavoitteita mutta taidan julkaista ne vasta lähempänä vuoden vaihdetta. Tämä vuoden kokonaistavoitehan on saavuttaa 130keur netto-omaisuus, johon on matkaa hieman yli 4000 e joten pitäisi ihan kivasti täyttyä!

2 kommenttia:

  1. Hurjaa työntekotahtia, jos ei yhtään vapaata ennen joulukuuta. Ei ihme jos väsyttää.. Mutta varmaan sulla välissä sivutöitä, jotka koet kevyempinä. Silti, tsemppiä. Muista syyä ja nukkua hyvin! Hienosti sulla kyllä varallisuutta kertyy. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos kommentista! Oon yrittänyt maksimoimaan muun hyvinvoinnin nyt kun töitä on paljon. Olen kuitenkin luonteeltani sellainen ettei sohvalla makoilu sovi mulle, joten tää on välillä ihan ookoo tahti :)

    VastaaPoista

Syy hiljaisuuteen

Hei pitkästä pitkästä aikaa! On kulunut pitkä aika siitä kun olen viimeksi päivittänyt blogia tai saati lukenut muiden päivityksiä. Viime ...