keskiviikko 5. joulukuuta 2018

Joulukalenterin neljäs ja viides luukku

Niinhän siinä sitten kävi, etten eilen ehtinyt kirjoitella blogitekstiä. Suoritan avoimessa yliopistossa harrastusmielessä opintoja ja eilen työpäivän jälkeen oli neljän tunnin tentti, jossa vastausaikaa mulla jäi vielä 8 minuuttia tentin palautuksen jälkeen. Siihen päälle vielä tunnin lenkki ja ei voinut kuin todeta päivän olevan taputeltu. Eilen jäi joulujutut väliin mutta lounastauolla kävin kaupassa ja mukaan tarttui alelaputettuja lihoja. Siinä taloudellisen kasvun tukemista kerrakseen! Onnellisuus-hetki oli ylivoimaisesti se hetki kun sain tentin valmiiksi ja palautettua.

Eilen töissä selvisi että työpaikallani aukeaa minua kiinnostava paikka johon minulla olisi hyvät mahdollisuudet päästä. Tänään kun asiaa selvittelin, selvisi että aukeaa myös astetta korkeammalla pallilla oleva paikka, joka myös minua kiinnostaisi. En kuitenkaan tiedä, riittävätkö rahkeet. Palkka nyt tulisi ainakin tässä jälkimmäisessä tapauksessa nousemaan, en tosin tiedä kuinka paljon. Minua kuitenkin kannustettiin ylemmältä taholta vahvasti hakemaan joten joudun näitä nyt lähiaikoina kovasti pähkäilemään. Seuraavaksi aion siivota ja kuunnella samalla äänikirjaa ja sen jälkeen keskityn onnellisuus- ja jouluasioihin eli glögiä, suklaata ja saunaa on illan suunnitelma!  



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Syy hiljaisuuteen

Hei pitkästä pitkästä aikaa! On kulunut pitkä aika siitä kun olen viimeksi päivittänyt blogia tai saati lukenut muiden päivityksiä. Viime ...